”Saya Bukan Nak Tarik Perhatian”- Tertekɑn Dengan Kec4mɑn Tak Pernah Habis, Ini Yang Terjadi Kepada Baby Shima

Sejak kebelakangan ini, nama Baby Shima menjadi p4nas di media sosial gara-gara terpalit dengan kontrov3rsi. Paling terbaru tular gambar Shima sedang bermesra dengan seorang lelaki di sebuah pusat hiburan di ibu kota.

Jelas penyanyi d4ngdut itu, ia sebenarnya adalah salah satu b4bak dalam penggambaran muzik video terbaharunya yang berjudul Lalai.

Makan ub4t pen3nang

Tert3kan dengan kutvkan netizen yang tidak pernah habis, Shima mend3dahkan dia terpaksa mendapatkan raw4tan daripada pak4r perub4tan bagi menenangkan diri dari kekvsutan. Ceritanya kepada OhBulan!, Shima berkata dia mengalami sak1t kep4la yang tidak pernah dirasai sebelum ini.

Saya terlampau str3s sampai s4kit kepala yang tak pernah saya rasa sebelum ini. Saya pergi jumpa doktor dan diberi ub4t pen3nang.

Ub4t tu bukan semua orang boleh dapat. Doktor pun suruh saya relaks, tenangkan fikiran sebab boleh mengund4ng b4haya.

saya tak k4cau orang

Dalam pada itu, pemilik nama Nor Ashima Ramli menegaskan dia  tidak akan ‘berehat’ daripada media sosial biarpun sering menjadi target warganet.

Katanya, dia berhak untuk berkongsi apa sahaja kerana netizen yang mengg4nggu kehidupannya.

Saya tak akan diam dari media sosial sebab itu ‘kawasan’ saya. Jadi saya berhak untuk kongsi apa saja. Saya bukan nak tarik perhatian orang tapi netizen yang cari perhatian. Saya tak kac4u orang. Saya tak buat pape pun.

Susah nak tutup mulut orang. Buat la apa pun tetap salah di mata netizen. Kalau ada satu kebaikan pun buat, netizen tak akan ingat. Jadi itulah netizen selamanya.

Sebelum ini, Shima ada memuat naik foto ub4t pen3nang yang tertera namanya di Instagram dengan kapsyen; ‘senyum selalu belum tentu bahagia.’

[VIDEO]“Gambar Itu Untuk Mɑlu & Jɑtuhkan Saya, Puɑs Hɑti Korang?” – Shima Menɑngis Beri Penjelasan Tentang Gambar Tersebut

Sumber: Instagram @babyshimaofficial /OHBULAN!

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *