“Memang Kecvt Perut Tapi…”- Mengaku Meng1dam Lomp4t Kolam, Elfira Loy Tak Kisah Dik3cam

Pelakon Elfira Loy tampil menjelaskan situasi sebenarnya selepas aks1 mel0mpat di kolam renang ketika s4rat meng4ndung dengan berkasut tumit tinggi menerima pelbagai re4ksi termasuk kec4man.

Elfira mengaku dia berasa mengidam untuk melakukan aks1 melomp4t itu meskipun tahu ia agak berbahaya.

“Masa nak lompat memang fikir sama ada nak buat ke tak dan lihat macam dekat saja. Jadi untuk bek4s athlete lompat jauh ni, saya rasa macam ‘kacang’ saja.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @elfiraloy


“Tapi bila sampai dengan memang kecvt pervt. Tapi rasa nak sangat, Rasa ‘nak’ yang macam orang meng1dam nak makan sabun tu.

“Saya mengidam nak lompat ni sebab saya dah rancang lama. Tapi saya memang tak cadangkan buat sesiapa yang tak berani untuk l0mpat,” katanya.

Elfira menjelaskan perkara tersebut di Insta Story subuh tadi.

Semalam menerusi kemas kini di akaun Instagram milik Elfira, dia memuat naik video aksi melomp4t dari tengah kolam ke tepi kolam dengan memakai kasut tumit tinggi.

Menurutnya jika memikirkan tentang perkara burvk yang akan berlaku banyak sebab boleh terjadi.

“Kalau nak fikir ‘kalau jadi apa-apa macam mana’. Banyak lagi kalau nak jadi boleh terjadi. Jadi saya percaya Allah lindungi.

“Saya baca doa sebelum lompat tu (terima kasih sebab risau fasal saya). Bila dah buat barulah saya fikir kenapalah saya buat hehe,” kesalnya.

Dalam pada itu, Elfira sempat menjelaskan mengapa dia memilih memakai kasut tumit tinggi ketika h4mil.

“Saya banyak tersadung jika pakai flats dan kasut sukan dari pakai kasut tumit tinggi. Sebab tu saya berlari memakai kasut tinggi bukan sandals. Kawan-kawan saya semua tahu.

“Jadi kasut tinggi yang kecil ini seperti kasut sandal bagi saya. Kita dibesarkan dengan cara berbeza okay,” ujarnya.

Semantara itu menerusi satu posting di insta story berikutnya Elfira sempat mengulas mengenai tindakannya yang mengundang kec4man orang.

“Fasal orang suruh saya bersedia dengan kec4man. Saya rasa kalau orang itu jenis suka cakap burvk fasal orang lain itu memang perangai semula jadi anda.

“Saya ada ramai kawan yang mengambil berat tentang saya dengan mengeluarkan kata-kata yang baik kerana mereka mengenali saya.

“Jadi saya tak kisah dengan kec4man. Saya pun dah tua. Tak kuasa dan nak kisah fasal mulut orang. Tu korang punya fasal lah,” tegasnya.

Sekadar info, Elfira telah mendirikan rumah tangga bersama suami, Faris Khairul Anuar pada 1 Januari 2019.

Hasil perkongsian hidup, pasangan itu dikurniakan seorang anak lelaki, Muhamad Rayyan Khalaf pada Oktober 2019.

Komen Netizen

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: Gempak

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *