Category: Uncategorized

“Biarpun Saya Cium Mulut, Tidur, Peluk…” -9 Hari Bert4rung Cov1d-19, Ini Keadaan Terkini Cik B

Pengasas kosmetik Datuk Seri Vida berkongsi berita gembira apabila anaknya Cik B telah pun pulih daripada j4ngkitan Cov1d-19. Menurut Vida, status kesihatan anak perempuannya itu disahkan pulih selepas doktor melakukan ujian swab, kelmarin. “Alhamdulillah, Cik B sangat bertuah kerana ramai mendoakan dia, bagi petua dan cara untuk tangani Cov1d-19. “Malah,

[VIDEO]“Gambar Itu Untuk Mɑlu & Jɑtuhkan Saya, Puɑs Hɑti Korang?” – Shima Menɑngis Beri Penjelasan Tentang Gambar Tersebut

Penyanyi, Baby Shima tampil memberikan penjelasan selepas teruk dik3cam ekoran gambar dipercayai miripnya bersama seorang lelaki di pusat hibur4n di ibu kota tular. Mengakui itu adalah dirinya, pemilik nama sebenar Nor Ashima Ramli ini menjelaskan timbul salah faham mengenai foto tersebut. Menerusi video yang dimuat naik di akaun Instagramnya sebentar

Sibuk Urus Anak, Miera Liyana Tiada Masa Untuk Diri Sendiri, Sekali Ini Responsnya

SIBUK menjalankan tanggungjawab sebagai ibu pada Mei lalu, pelakon Miera Liyana mengakui dia tidak mempunyai masa untuk diri sendiri. Menurut Miera atau nama sebenarnya Miera Liyana Seri Kasmi, dia sememangnya memberikan keutamaan kepada bayinya yang kini berusia tujuh bulan. “Bukan selalu ‘make up’ dan bersiap sejak bergelar ibu sebab tumpuan saya

“Pakai anak punya ke?” – Fesyen Wanita Ditegur ‘Pel1k’, Berhijab Tapi Skirt Senteng

Jika bercakap mengenai aur4t wanita, mesti terlintas di fikiran mengenai berhijab ataupun tidak. Padahal aurat itu bukan sekadar menutup kepala semata-mata, bahkan terdapat bahagian lain anggota badan yang perlu dijaga. Baru-baru ini, penampilan seorang wanita berhijab disifatkan kurang sesuai kerana mengenakan stail skirt yang dikatakan agak sent3ng sehingga hampir menamp4kkan

Sering Ditanya Soal Anak, Izzue Islam Stres & Tertek4n

Hampir tujuh tahun mendirikan rumah tangga, pasti pelakon dan penyanyi Izzue Islam tidak terlepas berkenaan soalan mengenai cahaya mata. Berkongsikan mengenai perkara itu dalam program temu bual Wanita Hari Ini, Izzue mengakui pernah berasa tert3kan sering ditanyakan mengenai soal anak. Izzue berkata anak memberikan kebahagiaan dalam kehidupan berumah tangga namun belum rezeki

Badɑn P4nɑs, Nak Munt4h & P!tɑm Ketika Siaran Langsung, DSV Kena Gɑngguɑn M!st!k?

Hampir pitam ketika sesi siaran langsung Instagram kelmarin bersama peminatnya, jutawan kosmetik popular Datuk Seri Vida (DSV) berkemungkinan mendapat ‘ganggvan’ tidak diingini. Kongsi DSV atau turut popular disapa Vida, keadaannya ketika sesi siaran langsung yang tertangguh itu menyebabkannya lem4h, p4nas b4dan dan hampir mvntah. “P4nas satu b4dan, saya dah tak

“Aku bukan jual benda h4ram” -Ditvduh duit tak berkat, Kak KM meng4muk nama kena petik pendakwah selebriti

NAMA menjadi sensasi secara tiba-tiba, usahawan kontroversi iaitu Liana Rosli ber4ng dengan tindakan seorang pendakwah selebriti. Ujar Liana atau lebih dikenali sebagai Kak KM, dia berasa m4rah apabila individu tersebut mengaitkan sentimen agama dengan perniagaannya. “Aku memang tak puas hati sebab dia cakap berniaga dengan cara berdos4, aku bukan jual benda

Erra Fazira Gembira Dapat Khatam Al-Quran, Akui Banyak Cabaran – ‘Setelah Bertahun Akhirnya’

Penyanyi dan pelakon, Erra Fazira meluahkan rasa syukur apabila berjaya khatam Al-Quran hari ini bersama rakan-rakannya. Setelah bertahun   View this post on Instagram   A post shared by Erra Fazira (@errafazira) Alhamdulillah. Happy moment! Setelah bertahun akhirnya. Kali ni mencabar nak selesaikan sebab cuti lebih banyak. Terima kasih ustaz @8ilal5ujak di atas segala ilmu dan kesabaran