“B0doh brgaduh pasal..”- Gara2 Hal Ini, Chef Wan Dpt Surat S4man RM1 Juta?. Skali Chef Wan Buka Mulut

TINDA.KAN cef selebriti terkenal Datuk Chef Wan mene.gur bekas menantu, Shikin Maembong berhubung hal membabitkan cucunya mengundang pa.dah apabila dia bakal disaman sebanyak RM1 juta.

Menurut Chef Wan atau nama sebenar Redzuawan Ismail, 64, surat tun.tutan sa.man itu dihantar melalui peg.uam dilantik kakak kepada pelakon Emma Maembong itu, baru-baru ini.

“Bekas isteri anak saya, Shikin Maembong melalui peguamnya menghantar surat sa.man malu konon.nya beberapa bulan lalu saya menegurnya dan anak saya iaitu Nadzri bergaduh tentang anak. Hak bapa atau ibu adalah sama ke atas anak itu.

“Kerana mahu membalas dendam sebab tidak berpuas hati tentang urusan naf.kah anak, dia (Shikin) menggunakan cara itu (sa.man) dan menghalang saya berjumpa dengan Arianna (cucu),” katanya menerusi laman Instagram pada Ahad.

Bersama kapsyen tersebut, dia turut memuat naik surat notis tun.tutan mah.kamah yang diterima daripada pe.guam dilan.tik Shi.kin.

Luahan Chef Wan di Instagram.​​​​​​

Dalam pada itu, Chef Wan meluahkan rasa ter.kilan kerana namanya turut ter.palit dalam ke.mel.ut membabitkan rumah tangga anak-anak.

Lebih-lebih lagi apabila Chef Wan men..dakwa selama ini dialah yang paling banyak membantu wanita itu ketika dalam kesusahan.

Sebagai orang tua, saya memberikan nasihat yang baik-baik tanpa perlu melibat.kan mahka.mah untuk mendapatkan hak penjagaan anak

CHEF WAN

SELEBRITI MASAKAN

“Tak rasa malu ke semasa susah, saya juga yang uruskan bil hospital dan macam-macam lagi. Sebagai bekas bapa mertua, salah ke jika saya memberikan na.sihat?

“Sebagai orang tua, saya memberikan nasihat yang baik-baik tanpa perlu melibatkan mah.kamah untuk mendapatkan hak penjagaan anak. Ramai orang ber.cerai, namun masih sama-sama menjaga anak.

“Masing-masing dah tua. Tolonglah ma.tang. Mah.kamah ada ban.yak i.su yang penting. Jangan ditambah lagi isu-isu bo.do.h nak sa.man bekas bapa mertua..

Chef Wan enggan layan permintaan anak dan menantu.

“Kau lupa ke jasa-jasa aku bersusah payah kahwinkan kau berdua guna duit saya 100 peratus? Anak saya dah bersetuju untuk anaknya dijaga ibu (bekas isteri) cukuplah. Jika dia (Nadzri) mahu luangkan masa bersama anaknya beberapa hari dalam sebulan, biarkan. Itu adalah anaknya,” ujarnya.

Sementara itu, Chef Wan berkata dia enggan melay.an sebar.ang permintaan tidak masuk akal membabitkan bekas menantu dan anak-anak.

Malah, dia berpendapat nasihat yang diberikan sebelum ini adalah tindakan yang betul sebagai seorang bapa.

“Besar sangat ke kepala kau sampai lupa diri tu tak boleh dite.gur dan dinasihati. Cukuplah saya tak ada masa untuk ini semua okay. Letih saya melayan ki.sah anak-anak ini semua.

Foto kenangan Chef Wan bersama Chef Riz dan Shikin Maembong semasa pernikahan mereka pada tahun 2014.

“Dia tak ma.lu ke… ada hati nak sa.man saya, nasihat yang baik-baik untuk kedua-dua pihak? Mis.kin sangat ke nak sa.man saya satu juta?

“Ter.desak sangat ke? Kita semua dah ber.gerak ke depan. Sangat bo.doh ber.ga.duh ten.tang seorang anak pun. Dah lupa ke aw.ak dah cukup mema.lukan say.a. Kasihan la anak tu,” katanya.

Usaha mStar mendapatkan res.pon daripada kedua-dua pihak tidak berjaya apabila panggilan dan mesej dihantar tidak berjawab.

Untuk rekod, Nadzri atau sebenar Mohd Nadzri Redzuwan, 40, mendirikan rumah tan.gga dengan Shi.kin atau Siti Nur’ As.hikin Ismail pada 5 Disember 2014 dan bercerai pada Jun 2016.

Hasil perkongsian hidup itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Putri Arianna Natasya yang kini berusia tujuh tahun.

Nadzri sebelum itu pernah berkahwin dengan pelakon, Ana Dahlia namun bercerai pada 10 Disember 2012, selepas 11 bulan mendirikan rumah tangga.

Pada Januari lalu, Nadzri atau lebih dikenali sebagai Chef Riz berkahwin kali ketiga dengan wanita pilihan hatinya bernama Nurul.

Sumber: mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: https://sinetronmalaya.com/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *